čtvrtek 29. května 2014

Můj mobil

Ahoj. Hned na začátek chci napsat že tohle není vychloubání!!!!! -.-

Takže můj mobil je Iphone 4S. Nemám ho moc dlouho. Před ním jsem měla nokia lumia 610 a před tím nokia lumia 720. Iphone je černý. Mám na něm obal který jsem koupila v Olomouci, sál 150,- Kč a je ze silikonu s otvorem na jablko. Nebudu psát kolik stál telefon, každý strojí jinak podle toho jak velkou má paměť, můj má 32 kB. :)) Tady je ten obal


A teď aplikace co v něm mám:


(vyfocená obrazovka v mobilu)








Hry si myslím že není třeba ukazovat ;)))

Musím říct že foťák má úžasnou kvalitu jak fotek tak i videí. 

Celkem mě štvou lidi co Iphony kritizujou ale nemají pravdu že po jednom spadnutí je obrazovka v háji - mě spadl tolikrát (a to jsem ještě neměla ten obal) a nic s ním není.. divný....? O.o 


___________________________

Doufám že se líbilo :)) Čau!
♥♥♥




Žádné komentáře:

Okomentovat