čtvrtek 1. května 2014

Tipy, tipy, tipy...!

Ahoj :))
Po dlouhé době přemýšlení mě napadlo co napsat :))
A budou to tipy... Tipy na cokoliv co mě napadne :))
Takže pojďme na to:

1. TIPY NA PÍSNIČKY:
(aspoň moje oblíbené)

https://www.youtube.com/watch?v=CfihYWRWRTQ John Newman - Love me again

https://www.youtube.com/watch?v=hT_nvWreIhg One Republic - Couting stars





a co by to bylo za tipy bez tohohle:


__________________________________________________________________-

2. TIPY NA FILMY:

KOMEDIE:
- Princ a pruďas (ne není to pohádka :D )
- Holky z naší školky
- LOL
- Norbit
- Maska
- Mamamia!
- Alenka v říši divů (to není až tak komedie ale nevěděla jsem kam to mám zařadit :D )

ANIMÁKY:
- Frozen (Ledové království)
- Já padouch
- Spongebob ve filmu
- Megamysl
- Zataženo, občas trakaře
- Avatar (no i když tam to je i hraný :D )
- Simpsonovi ve filmu

SMUTNÉ:
- Zelená míle
- Titanik (já to sem musela dát)
- 2012

HORORY:
- Temnota lidské duše
- Žena v černém
- Pranormal activity 4, 2

HOLČIČÍ:
- On je tak boží
- Dívčí parta
- Protivný sprostý holky



 ______________________________________________________________-

TIPY PRO TY CO NEVÍ CO NAKRESLIT:




















myslím že to stačí :DDD

__________________________________________________________

DOUFÁm, že jsem někomu aspoň pomohla a že se článek líbil!
Bye, bye!




Žádné komentáře:

Okomentovat