neděle 20. dubna 2014

Moje vlasy

Ahoj.
Dneska bych vám chtěla napsat něco o mých vlasech. Já osobně svoje vlasy nemám zrovna v lásce ale ostatní by je prý chtěli taky. Já teda rozhodně ne, protože práce s nimi je nad lidské síly :D Nemůžu je nosit rozpuštěné, protože se okamžitě zamotají :/ :D
Barvu mají hnědou a na boku mám blonďatý pramínek. Jinak je mám dlouhé asi malinko nad pas ale kdyby byly narovnané myslím že by sem je měla po zadek :D - mám kudrnaté vlasy. A když sou mokré a uschnou, je to afro :DD Takže takhle vypadají:

Na téhle druhé fotce si ty vlasy dole držím takže to nevypadá moc kudrnatě :D

A co na ně používám:

Poslední dobou sem si hodně oblíbyla šampon a balzám syoss:

To nalevo je balzám, napravo šampon. Určitě bych ho doporučila! Nejdřív si umyjte vlasy šamponem, smyjte, a naneste balzám a zase smyjte. Když si dáte ten balzám vlasy se i o mnoho líp rozčesávají...

Ale na rozčesání používám i jeden sprej. Je to Schauma.
Když si s ní postříkáte vlasy vážně dobře se rozčesávají!!! :D

A teď jak vlasy nosím. Úplně nejčastěji nosím zapletený cop. Někdy i culík. Rozpuštěné vlasy nenosím vůbec. Jen někdy na Vánoce atd...

______________________
Tak a to by byly moje vlasy!
Ahoj ♥







Žádné komentáře:

Okomentovat