čtvrtek 10. dubna 2014

Na začátek...

Takže ahoj. Já se jmenuju Nelly. Rozhodla jsem se založit si blog. Moc tady toho nemám - teprve jsem začala. :) Doufám, že se vám moje články a názory budou líbit! :)
Budou zde různé návody, ale i články jen tak o ničem když se budu nudit :D
Moje účty:
FB: https://www.facebook.com/nelly.elkhatib
SKYPE: nellyelkh
A teď něco o mě:
Jak už jsem říkala jmenuju se Nelly. Celým jménem Nelly El Khatib. Jo jasně, je to divný, ale nechce se mi vysvětlovat proč se tak jmenuju. Prostě jsem to já. :) Asi nebudu psát, kolik mi je let, ale chodím na základku kde mám hodně kámošů a i BFF (♥) . Ve volném čase kreslím, vyrábím, nebo koukám na filmy. A nebo se musím učit! -_- Když už jsme u toho kreslení a vyrábění, možná sem někdy dám nějaký můj výtvor nebo návody DIY. Pokud nevíte co to je najděte si to ale myslím že o tom někdy udělám příspěvek. :D
A další moje nejoblíbenější věc je FOCENÍ ♥♥♥ Úplně to zbožňuju, strašně mě to baví. Zatím fotím jen svýho kocoura a někdy kámošky a přírodu :D Nemámsice nejlepší nejvymakanější foťák, ale taky je dobrej. :))
Takže doufám, že jste o mě něco zjistili a snad se vám tu bude líbit! PS: Ten řízek na té fotce to sem já :D

Adios! ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat