sobota 12. dubna 2014

Moje arabské jméno a rodina v Libanonu

Ahoj!
V prvním příspěvku jsem psala že se jmenuju Nelly El Khatib. Já vím, je to celkem divný. Tenkrát sem napsala že se mi to nechce vysvětlovat ale tak co už :DDD
Napíšu to teď.
Kdyby jste chtěli dopodrobna původ méno jména tak křestní jméno (Nelly) je anglické a příjmení (El Khatib) arabské. To příjmení se čte "El Chatib". Nedělejte žádnou těžkou výslovnost jen řekněte místo "KH" - "CH" :))

Příčinou tohohle jména je můj táta. (Překvapivě)
Narodil se totiž v Libanonu kde mám i ŠÍLENĚ MEGA BRUTÁLNĚ velkou rodinu asi s 500 členama :DDDDDDD

A kde že je Libanon? :)


Takže vidíte že je to od česka fakt daleko!!! :))
PS: moje nepovedený šipky -_- !!!! :D


________________________________________

Mám snad 50 sestřenic a bratranců a 4 který už maj vlastní děti a už sem prateta sestřenice vlastnice a já nevim co :'DDD Samozdřejmě tam bydlí moje babička s dědou který miluju ♥ :¨)
Táta tam lítá každej rok ale my s mámou jsme tam nebyli už pět let :'(
Naštěstí tam teď za nedlouho letíme!!! ♥ :))
Na babičku s dědou se strašně těším - taky - neviděla jsem je pět let! :O
Pak se těším i na tety a strejdy ale i na děti - bratránky a sestřenky :))
__________________________________

Tak já doufám že už víte proč se tak jmenuju a zetím čau!
♥♥♥

Žádné komentáře:

Okomentovat