pátek 11. dubna 2014

Co vzniká, když se nudím...!

Ahoj. Dneska bych vám chtěla ukázat, že vážně hodně ráda vyrábím, a co jsem si zrovna nedávno vyrobila. Inspirovala mě jedna youtuberka Get the louk. (https://www.youtube.com/channel/UCusDN8oD4dQx8LfCw7B9hrw )

A mimochodem pokud vás baví koukat na make-up tutoriály a videa o líčení dejte jí odběr a koukejte na její videa.
Inspirovala mě v jednom videu. Takže jsem si něco podobného vyrobila.
Jde o krabičku na líčení z krabice od bot kterou určitě doma máte tak to vyzkoušejte. 
V krabici udělejte jednotlivé přihrádky pomocí kartonových "zdí" v krabici a dejte si tam co potřebujete :))
Takhle dopadlo moje tvoření:







Jednotlivé kusy kartonu sem ke krabici nalepila lepící pistolí, můžete ale použít i vteřinové lepidlo, izolepu nebo karton můžete jen zasunou do krabice a pokud drží, vůbec nelepit.

Tak já doufám že jsem vás třeba trochu inspirovala, a že se vám můj výtvor líbil. :))
Budu se těšit u dalšího článku!!!

Bye, bye! ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat